Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Såg att det var rea på tränset med engelsk nosgrimma hos H**ks, är det någon som vet om de är stora eller små i storleken? Jag har en varmblodstravare med ett huvud som inte är jättstort, så jag undrar om cob kanske skulle kunna räcka åt henne, eftersom full är slut.
åh strålande då kan jag köpa x.full då. Sist gång jag köpte träns på hööks var det till min ponny som hade stor cob på sig och det motsvarade i storlek hans full stübbenträns som också var i största laget
Jag har köpt två träns från h**ks och båda har jag fått göra nya hål på. Nosgrimmorna är hur stora som helst Min ponny har cob på allting men tränsen därifrån passar helt enkelt inte...förutom pannbanden
ett hlb, han är 170cm. Men när sätte den på yttersta hålet får jag in fyra fingrar emmellan. Men om din har full i vanliga träns blir det säkert jättebra.
Slänger in en bild på pojken.
Jag tror jag varit i mantorp 1 gång när det var tävling hade planerat att stanna där efter jag köpt honom 8h resa och min häst så sååå sunkig ut i jämförelse
hehe men chansa o köp.
Vanliga fullträns blir för små till Totte, nosgrimmorna går inte igen o den här sitter ju ¨väldigt löst såprova, det är säkert inte helt kört att sälja det sen.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Kläder & Bli fin Jag vill också kunna göra så fina naglar 😍 Jag är glad bara jag lyckas måla bara på naglarna och inte kladda överallt 😅
Superbra ju att...
Skola & Jobb Jag är civilingenjör - en utbildning vald just för att kunna tjäna tillräckligt för att ha råd med häst som hobby (jag valde bort att ha...