Storlek ponny till shettis?

Zolimita

Trådstartare
På grimman,kan den passa? Beställde lite grejer och såg en grimma som jag ville ha till nya killen,fanns inte i strl shetland.
Är ju ny på det här med storlekar på shettissaker,förra kompisen var ju mini så hon hade storlek föl på grimmor.
Nya killen är en lite större shettis.

Sv: Storlek ponny till shettis?

Beror väl på hur stort huvud din shettis har. Har för mig att ponny brukar vara lite "långa", alltså att de hänger ner långt på mulen men jag är inte säker.

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 274
Senast: Reshästen
·
Hästhantering Jag behöver lite tips för att slimma en knubbig ponny! Nu är det så att ponnyn i stallet är på tok för det, nästan en 9:a på hullskalan... 2
Svar
30
· Visningar
2 387
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 839
Senast: Ceta
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
17 041
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka