Storlek till denna häst, hjälp!

Shark

Trådstartare
Sitter och ska beställa lite grejer till min foderhäst, problemet är när det endast finns Ponny eller Full att välja på. Jag ahr en stark känsla att Full kommer bli alldeles förs stort i skydd och tex. martingal kommer nog bli för lång. Men kan ponny i skydd och martingal verkligen passa? :crazy: Har inte mätt henne men gissar på att hon är 155 i manken, men väldigt nätt och liten.
Såhär ser hon ut med mig på, jag är 167 cm

Ber om ursäkt för min sits.

Hon har 135 i täcke, fast en den 135 täcken är lite stora.

Så vad tror ni? Tack på förhand!

Senast ändrad:
Sv: Storlek till denna häst, hjälp!

ingen som tror något??
har inte hållt på med ponny på säkert 8 år så har inget minne av hur pass stor ponny strl är..

Sv: Storlek till denna häst, hjälp!

okej. Fasen att cob inte finns i allt jag vill ha =(
Jag vet inte men skulle gissa på cob, eller full men liten i strl. isf.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 423
Gnägg ...Hur stora är de i övrigt? Och vilken ras är de? :) Bara lite nyfiken då jag ofta tycker mig se tämligen stora hästar, men sällan höra... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 557
Senast: JGD
·
Utrustning Liten allmän reflektion bara. Har storlekarna på hästgrejer generellt krympt på senare år, eller något? :eek: Satt och jämförde Herr...
Svar
6
· Visningar
1 078
Utrustning Hur svårt kan det vara att hitta ett flugtäcke som sitter bra egentligen? Började med att prova samma modell som min förra häst alltid...
Svar
12
· Visningar
2 103
Senast: mooi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka