Netflix, Viaplay och Disney+ har vi.
Jag är seriemänniska och slukar många serieroch så har vi barn
Jag älskar serier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Netflix, Viaplay och Disney+ har vi.
Jag är seriemänniska och slukar många serieroch så har vi barn
Okej. Jag hade viaplay ett tag men var inte riktigt nöjd. Amazon tror jag inte är kompitabel med vår gamla tv. Så surt.Viaplay har ganska mycket filmer. Amazon Prime har jättemycket äldre filmer, dock även stort utbud av C-filmer så man får bläddre igenom lite skit för att hitta guldkornen..
Nu när disney+ har fått sin nya kategori star har även de ganska mycket filmer.
Netflix är främst bra för serier.
Har du cromecast? Kostar ju inte så mkt annars och då kan du köra valfri tjänst via telefonen.Okej. Jag hade viaplay ett tag men var inte riktigt nöjd. Amazon tror jag inte är kompitabel med vår gamla tv. Så surt.
Ja och man kan ha lite olika på G.Jag älskar serieren film tar ju rätt lång tid men ett serieavsnitt orkar man ju oftast med på kvällen även om man är trött.
Vilka streamingtjänster har ni ?
Och varför är just den bra ? Ska välja en, max två abonnemang och behöver lite vägvisning.
Det har jag inte ens tänkt på! Blev så sur så tvns Spotify app försvann också! Ska skaffa Pronto!Har du cromecast? Kostar ju inte så mkt annars och då kan du köra valfri tjänst via telefonen.