M

mustbeforever

Är det någon som har övningar man kan göra för att strecha sin häst efter tex ridpass.
Vi hade en jätte bra plansch i stallet förut med bilder på rörelser men den är tyvärr borta nu.. :(
Så är det någon som har tips (förutom morots strechen) eller adress till nån sida med övningar?
 
skulle jag gärna oxå vilja ha, vill gärna få en sida som har en el bra bilder på hur man gör oxå, om det finns någon som ha´r hittat en sådan.
 
dom var bra, kan man skriva ut å sätta upp i stallet oxå :)
 
tänkte börja med det jag oxå, men man vill ju inte precis göra fel när man håller på. jätte bra sida med bilder som demonstrerar hur man ska göra :)
 

Liknande trådar

Hästvård Undrar hur ni brukar rykta hästen inför ett vanligt ridpass? Får en känsla av att alla gör olika och ridskolor lär även ut olika så...
2
Svar
25
· Visningar
2 273
Senast: Bapelsin
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
939
Senast: Oknytt
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 280
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
637
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp