Stretch and Flex benskydd fran Equilibrium

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare GinTonic
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 693
G

GinTonic

Hej

Är det nagon som har eller har haft ett par flex n stretch benskydd?
I sanna fall vad tyckte ni om dem?

Sv: Stretch and Flex benskydd fran Equilibrium

Ingen som vet ???:(

Jag har aldrig provat dem själv, men jag såg en del i england som använde dem som farmridningsskydd till dressyren, och de såg inte ut att sitta så bra! De satt ofta nerkasade i karleden....

Vi har sådana och jag tycker att de funkar bra. De är mjuka, går att reglera med kardborrbanden och tvättbara i maskin.

SF%20Flat%20White%201_sm.jpg

Det är den här modellen vi har...

Dom va ju fina! :)

Vad har skyddet för syfte? Är det stödjande eller skyddar för slag?? Var kan man få tag på dom?? jag blev ju jättenyfiken nu! :D

Vi använder de istället för lindor på framridningen på dressyren, vilket nog är tanken med dessa. Dvs de är ju ganska mjuka. Jag köpte mina på en tävling, men de finns att beställa här också

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
24 828
Senast: Mia_R
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 358
Senast: Twihard
·
Övr. Hund Hej på er alla, vet att det finns miljontals trådar om detta ämne men kände att jag ville göra en egen ändå! :) Det är så att jag...
Svar
11
· Visningar
2 172
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka