stretchig skoning

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare jupiter-judex
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 602
J

jupiter-judex

kom på detta med stretchig skoning nu när jag letar ridbyxor...har ju ett par rea byxor från hööks sen ett par år tillbaka. blå rutiga och ett jättemjukt matrial, skoningen är superstretchig...nu har jag blivit jätte kräsen med skodda och tycker allt känns stelt och stramt!
dom jag nu funderar på är pikeur cindy, lavinia och judy - vet ni hur dom är?
kingsland jeans, eagle tror jag dom heter...vet ni om dom är stretchiga i skoningen?

Sv: stretchig skoning

hittade nu horka hipstern i helskodd...sensation...men det står ju aldrig något om hur skoningen är!
vet ni om den är stretchig?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Letar som en galning efter ett par ridbyxor som passar mig, har väldigt smala ben, storlek 23-24 i jeans och 32-34 i längden. Och...
Svar
1
· Visningar
2 373
Senast: fetange
·
Utrustning Har tidigare i flera år kört med pikeur cindy men köpte i vintras ett par Gersemi sunna eller nåt liknande? tror jag de hette iaf...
Svar
6
· Visningar
1 968
Senast: kvandi
·
Utrustning Är det någon som har dom ridbyxorna från Hööks eller som kan säga nåt om hur de är i kvalité, passform osv. Tycker nämligen de...
Svar
6
· Visningar
868
Senast: jupiter-judex
·
E
Utrustning Hej! Tänkte ställa alla er erfarna färgmatchare en fråga! Jag ska införskaffa ett par ridbyxor (antagligen från pikeur, men detta är...
Svar
4
· Visningar
1 042
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka