Striping/dekal till hästsläp..

Domino_s

Trådstartare
Jag vill gärna ha mitt och hästens namn på nya hästsläpet.

Tanken är att hästens namn ska stå i sin helhet och mitt namn ska vara första bokstaven.efternamn :)

Släpet är en boj och jag antar att lättast är att sätta det på sidan av för att inte störa släpets originalstriping. Ni som har stripat och även ni som har tagit bort, är det svårt? Blir det märken om man vill ta bort det sen igen?

Hur är snyggast att sätta dekalerna, mitt namn på ena sidan och hästens på andra. Eller bådas namn på bägge sidor. Hur har ni gjort? :)
Vart har ni beställt era, hur är kvaliten?

Mvh Domino_s

Sv: Striping/dekal till hästsläp..

Jag hade sagt att låta någon stripa upp släpet åt dig iställer för att göra det själv... Väldigt lätt att det blir bubblor och sånt i och med att dekalerna är så tunna och det ser bara skabbigt ut :crazy:

Tyvärr blir det ju märken där dekalerna har suttit men det brukar mest vara att färgen har blekts på släpet men inte under dekalerna och försvinner sen med tiden :)

Jag tror det hade varit snyggast att ha namnen på samma sida, ovanpå varandra! Fast jag kan mycket väl ändra åsikt när jag ser hur det blir med ett på varje sida :D

Sv: Striping/dekal till hästsläp..

Med rätt redskap är det inga problem att ta bort dekaler utan åverkan på släpet.
Jag har precis beställt mitt namn till släpet, kommer sitta på ena väggen.
Har beställt från ett företag min man annvänt mycket för att stripea bilar.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Har köpt en begagnad Fautras Provan fr 2011 för att underlätta för unghästen som får lite härdsmälta när han ska lastas borta. Hade en... 2
Svar
27
· Visningar
2 967
Senast: HannaZ
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 187
Senast: lizzie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
3 006
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025