Bukefalos 28 år!

Strömsholm Islandshästutbildning

Sv: Strömsholm Islandshästutbildning

Ja vi har Sara , hon är jätte bra! Gambri mår bra :) har inte hunnit rida honom så mycket än.

Vi får binstruktör och c tränare om man vill :)
 
Sv: Strömsholm Islandshästutbildning

Hon är BÄST! :D synd att utbildningen är hela 3 år annars hade jag lätt kommit tillbaka! Dom har säkert inte kvar de hästar som fanns när jag var där.
 
Sv: Strömsholm Islandshästutbildning

Ni som gått/går på strömsholm, om man får fråga, hur finanserar ni utbildnbigen, finns det något slags studielån som räcker till allt, stipendier eller hur gör ni? :)
 
Sv: Strömsholm Islandshästutbildning

Undrar precis samma saker som i sista inlägget så jag tänkte att jag puttar upp denna tråd istället för att göra en ny.

(Det är alltså Strömsholm jag är intresserad av, då det ligger nära mig så det är enda alternativet.) :)

Undrar även om det är en eller 2 unghästar man ska ha med sig utöver sin egen häst. Hur får man tag på en unghäst, vill folk låna ut?
Funderade på om jag skulle köpa en egen unghäst, men kommer man inte in på skolan skulle ju inte det kännas så kul då. :P
 
Sv: Strömsholm Islandshästutbildning

Jag ska söka utb. nästa år när jag är klar med min nuvarande!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 214
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 178
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 497
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 703

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp