Studiemedel hjälp!!

KaffeKask

Trådstartare
Okej, jag har ett problem.
Jag går en ett program på Umeå Universitet, började i höstas men har insett att utbildningen inte är något för mig, det känns inte bra helt enkelt...
Hoppade på den i stridens hetta för att komma ifrån ett destruktivt förhållande...

Har hittat en utbildning jag verkligen vill gå!! MEN, den börjar inte förrän i höst. Jag har sökt jobb sen i oktober men får inte tag i något... Så därför funderar jag på om man kan plugga enbart kurser, men så pass så att man kommer upp i 100 % studietid för att få fortsätta ha fullt studielån som jag har nu?
 
Sv: Studiemedel hjälp!!

Om du pluggar 100% får du 100% studielån om du vill (man kan ju välja mindre också). Svårare än så är det inte :)
Detta är alltså helt oberoende på om du läser program eller kurs.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 022
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
18 087
Senast: sorbifolia
·
Skola & Jobb Förlåt för att jag fullständigt spammar sönder Buke med mina jobbproblem, men eftersom jag inte får något gehör alls hos min handledare...
2 3
Svar
42
· Visningar
9 020
Senast: Tulip
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hittade några gamla anteckningar som jag skrev för 7-8 år sedan: “Jag önskar att jag kunde få en injektion med livslust som varade...
Svar
0
· Visningar
1 340
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp