Stylingkit för GPA-hjälmar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare popeye
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 3 438
P

popeye

Satt ute och nöjessurfade och komin på en jätterolig sida. De har verkligen helt andra tillbehör o roliga attiraljer där som inte vi har.
Här, vad sägs om ett stylingkit för GPA.hjälmar? Ett måste för den matchningssugne?
36068.jpg

En riktigt snygg kavaj och några par mindre snygga strumpor
40354.jpg
3774.jpg

Fina dressyrskydd till Centaur kanske?
0445.jpg

Va roligt det är att hitta nya butiker, denhär måste bokmärkas :d

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Stylingkit för GPA-hjälmar

Alltid roligt att hitta ny bra utrustning sida! Dom där skydeen va riktigt fina! :love:

Vad va det för sida?

Åhh :d

Undrar med vad det var för sida?

Visst är det?
Dover saddlery hette den, verkar vara amerikansk.

Hittade rätt fina schabrak med broderat "rasmärke"
"Dutch Warmblood, Trakehner, Hanoverian, Oldenburg, Holsteiner, Swedish Warmblood or Westphalian"
Undrar hur det svenska märket ser ut?

0526.jpg

"Shipping Head Bumper, For complete protection."

Haha, en hjälm för hästar.. shit.. va får dem allt ifrån :D

Centaur har redan såna i blått och grönt... :angel: Men dom var faktisk himla snygga i vitt!! :love:

Hahahahaha :rofl: Min häst skulle behöva den där hjälmen ibland.

Vad du är elak, hittade en massa saker jag vill ha ju! :mad: ;) Och jag som aldrig vågar beställa utomlands.. Kanske lika bra, för min ekonomi iaf.

Ang GPA-hjälmen. De som äger stallet var tillsammans med sina barn på equitana mässan. Majja, dottern på 9- 10 år köpte en supercool GPA-hjälm! Svart på sidorna och rosa på mitten, plus skärmen i rosa! Kanske inte något för en annan (21 år), men på henne var det jättehäftig!

popeye skrev:
0526.jpg

"Shipping Head Bumper, For complete protection."

Haha, en hjälm för hästar.. shit.. va får dem allt ifrån :D

Hahaha.
Men det är klart att hästen också måste ha hjälm!
Tänk om den trillar och skadar sig under ridturen ;) :D

Snygg kavaj!

Är det bara jag som inte kommer in på sidan? Den bubblar nåt om att man inte har åtkomst till mappen eller nåt i den stilen.

Bisquit skrev:
Hahaha.
Men det är klart att hästen också måste ha hjälm!
Tänk om den trillar och skadar sig under ridturen ;) :D

Hehe. Det vore ju ett nytt kul användningsområde! Den där "hjälmen" används rätt utbrett här i England när man transporterar hästar. Ger bra skydd om man har en häst som är svårlastad eller reser dåligt och har för vana att slå huvudet i taket.

Popeye - är kavajen på bilden från Barbour? Ser så ut tycker jag :)

Haha, gammal tråd men ändå:p

Om man beställer därifrån, det är bara den där långa saken man får då va?
Alltså, den där som brukar vara i silverfärg annars.

Egelsmännen har haft sådana i åratal - transportskydd för hästens nacke ifall den slår i taket. Så inte är den nyuppfunnen - det finns inget nytt inom hästsporten bara utvecklingar av något som redan existerar

Apo

LK....

Vet ju att tråden är typ mest gammal,men hittade den o gick in på sidan då sålde dem Rhino plus wug heavy till ett jättebra pris.55 .99 dollar men strl...vad motsvarar strl 78??? För ja fattar det som att det är den ända strl de har kvar...

Och om ja ändå ska beställa så hade de HW cotton coller i röd färg ...skitsnyggt:love: men bra i strl 69 o 72..Vad motsvarar det?? För 29.99 dollar...

Är det nå som vet hur det funkar när man beställer från utlandet?? Blir det dyrare i slutändan ändå me tull o allt...

Är det nån vänlig själ som vet strl o de andra frågorna så vore ja evigt tacksam. //Emma.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 560
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har... 2
Svar
32
· Visningar
3 979
Senast: Salinero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur