Suck. Hjälp med trådlöst önskas snarast...

åke

Trådstartare
Efter en månad på reparation så kom den NYA datorn hem. Men den gör inte som jag vill.......:devil: Han hittar startsidan. Låt oss kalla den för Buke. Det tar tid men han hittar den. MEN när jag går från Buke till tex. stallet.se så är det stopp. Han hittar inte sidan. Startar jag om datorn så hittar han bara den första sidan. Dessutom så tänker datorn saktare än en halvdöd snigel.. Nu hittar den inte ens anslutningen. Vad i helsike kan det vara för fel?? Kom igen, HJÄLP.
 
Sv: Suck. Hjälp med trådlöst önskas snarast...

Har den varit på service så är nog förmodligen nätverksinställningarna i behov av en koll. Sen beror det ju på vad som reparerats.
 

Liknande trådar

Hästvård För ca 4 år sedan blev min då 7 åriga Nelly diagnostiserad med "kronisk kolik". Detta efter att veterinären blivit kallad i snitt en...
Svar
17
· Visningar
2 603
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 062
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan Jag hoppas jag har lagt detta under rätt annars får den gärna flyttas! Hej! Jag har ett problem - har en medryttare sedan 1 ½ månad...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 492
Ridning Jag har tränat för en, bland AR-kretsar, känd och hyllad tränare i kanske 3 år nu. Jag sökte upp denna tränare för jag ville lära mig...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 187
Senast: Totola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp