*Gotlandsrusset*

Trådstartare
Om man anmäler till ett montelopp så kan de väl inte sätta upp hästen i ett vanligt travlopp utan ägarens gdk? om de ändå görs så borde väl ägaren få ta bort hästen och anmäla till ett annat montelopp på en annan bana?

För de är ju travbanan som gjort fel och placerat hästen i ett annat lopp än den anmäldes till. då borde ju inte ägaren få lida för det?

(Är B-loppsdag)

Sv: suck

Om banan gjort fel, ska hästen strykas för "fel anmälan". Då kan hästen anmälas till annan bana.

Liknande trådar

Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 464
Senast: Twihard
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 686
Senast: Otherside
·
Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den... 2
Svar
20
· Visningar
2 249
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 535
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka