Sulkymärket Master

Conversation Piece

Trådstartare
Är det någon som har erfarenhet av Customkopian Master? Jag har en oanvänd sån stående i garaget. Den ser lite "billig" ut, tycker jag. Men det är nog mest för att den har så fula stripes...

I alla fall, är det någon som har en sådan? Är de bra. Vad kostar de? Min har insvängda skalmar och mörka hjulskydd.

Sv: Sulkymärket Master

en tränare jag var hos hade sånna. tror han såle dom för 5-8 tusen nya minns inte? n måste väl ändå varit mer pengar? eller? köpte ju själv ingen han hade blåa som var mindre och svarta som var större.

Det stämmer att det är ett lågprismärke. Jag såg en prisuppgift på den finska hemsidan att en sådan som jag har (ställbar höjd) skulle kosta 1500 Euro, men jag tror att de har dumpat priserna för att få in märket på den svenska marknaden.

Jag insåg just när jag läste om mitt första inlägg att det kan tolkas som att jag har snott sulkyn och gömt den i garaget. Så är inte fallet, för den som misstänkte det. Haha.

hm men han kansk sålde dom för 10-14 då ;) minns inte men jag ville då inte ha nån blev erbbjuden att köpa en blå då han la av med sin verksamhet men så gärna ville jag inte ha den ;)

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 441
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: MiaMia
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 667
Senast: julgrisen
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Bullen22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka