SuperMario

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Chappe_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 985
C

Chappe_

hur F*N kommer man förbi denhär saken!! Jag har kämpat som en galning!!!
21419285.jpg

Chappe som är i desperat behov av hjälp

Sv: SuperMario

han tog eldblomman från mej när jag försökte skjuta på han, man kommer ingen stans förens han är död, nedrans Varelse det där.. förstör allt!

Sv: SuperMario

hoppa mitt på han, sen hoppar du upp till han är normal igen, du måste stå på den där plattformen i mitten hela tiden för dit kan han inte ta sig har jag för mig, sen hoppar du så på honom ett hopp i taget så ska du ha vunnit över honom efter ett tag :) Jag har iaf vunnit över honom :D fast det var ett tag sen jag spelade så jag kommer inte riktigt ihåg, men det går iaf utan eldblomman :P

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 250
Senast: Iamia
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
996
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Hejsan, jag funderar på att köpa min första egna häst. Ridit sen jag var 6år till år 2015 ca 19år. Både ridskola samt...
Svar
13
· Visningar
1 155
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för... 2
Svar
29
· Visningar
2 518
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka