J
J3O
Jag har haft min häst Rambo sen i maj förra året
och han har varit glad
ända sen jag flyttade tillbaka till Malmö (bodde i Örebro med Rambo sen i maj) i oktober. Hans humör vände tvärt och nu är han nästan aldrig glad.
Han va en riktigt myspojke innan som alltid va glad
.. Han är fortfarande social och kommer alltid när jag kallar på honom i hagen
o e nyfiken och så men det är inte samma häst. Jag tror inte det är flytten för vi fick flytta en gång i örebro för att stallet där vi stod skulle stängas ner och hagarna och boxen nu är lagom stora och bra. Han får bra foder och både jag och min medryttare håller jämt på med honom. Inga hästar han står brevid är sura
och jag är aldrig elak
mot honom.. (Kan kräva mycket i ridningen och så men inte är jag elak) âr det någon som har några tips eller kan veta vad det är.
Kan oxå lägga till att han är inte hängig eller trött på något sätt.. och han är inte sur på andra hästar.. bara människor.. Jo, han kan va sur när man kolla på honom när han äter inne i boxen men så har han alltid varit.
Tacksam för tips.

Kan oxå lägga till att han är inte hängig eller trött på något sätt.. och han är inte sur på andra hästar.. bara människor.. Jo, han kan va sur när man kolla på honom när han äter inne i boxen men så har han alltid varit.
Tacksam för tips.