svängda pannband

Sv: svängda pannband

Vet du om man kan beställa, ringa och be dem skicka typ via postförskott?

Vill ha:love:
 
Sv: svängda pannband

dom har ingen hemsida iaf, och man kan typ inte beställa därifrån, men ja ska kolla upp telefonnummret och kan pm:a det till dig :idea: (-lampan)
 
Sv: svängda pannband

Capone pannbanden från falsterbo fanns i bruna också! Min syster köpte ett till sitt kandar.. supersnyggt ;)
 
Sv: svängda pannband

men åh, jag vill också ha! :d minns du vilken sorts brun det var? var det väldigt mörkt eller lite mer rödbrunt?
 
Sv: svängda pannband

det är inte "rödbrunt" utan mer mörk brun så att säga. Vet inte riktigt hur man ska förklara färgen!? :P Kan ta med med kameran till stallet idag och försöka fota det :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag älskar Bella, hon är en jätterolig hund! Men jag saknar så extremt mycket att ha ett litet plåster som hela tiden är med mig...
Svar
5
· Visningar
383
Senast: Lyan
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 184
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 612
Senast: BernT
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
732
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hingstval 2024
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp