svängda pannband

Sv: svängda pannband

Vet du om man kan beställa, ringa och be dem skicka typ via postförskott?

Vill ha:love:
 
Sv: svängda pannband

dom har ingen hemsida iaf, och man kan typ inte beställa därifrån, men ja ska kolla upp telefonnummret och kan pm:a det till dig :idea: (-lampan)
 
Sv: svängda pannband

Capone pannbanden från falsterbo fanns i bruna också! Min syster köpte ett till sitt kandar.. supersnyggt ;)
 
Sv: svängda pannband

men åh, jag vill också ha! :d minns du vilken sorts brun det var? var det väldigt mörkt eller lite mer rödbrunt?
 
Sv: svängda pannband

det är inte "rödbrunt" utan mer mörk brun så att säga. Vet inte riktigt hur man ska förklara färgen!? :P Kan ta med med kameran till stallet idag och försöka fota det :)
 

Liknande trådar

Träning I kölvattnet av Helgstrandsskandalen vill jag slå ett slag för grundridning (och markträning) och då menar jag inte lätt klass, utan...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
7 862
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 892
Senast: hundtant
·
Mat Var köper ni det bästa matchapulvret? Jag är varken te eller kaffedrickare, men har äntligen hittat något annat än vatten och sötade...
Svar
0
· Visningar
401
Senast: Saeta
·
Hundhälsa Vi har ett helt gäng idioter här i stan som tycker att det är skitkul att gasa upp både a-traktorer, bilar och motorcyklar tills det...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 003
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp