Svamp av spinning.

steril

Trådstartare
Har inte gått på spinning på 10 år. Provade igen häromdagen. Jättekul :) Men fick svamp direkt.
Fler som råkat ut för det i samband med Spinning? Finns det ngt man kan göra? Särskilda kläder, smörjelse? eller annat. Vill så gärna komma igång igen med spinningen.

Jag hänger inte med riktigt. Svamp var? Fötterna? I skrevet? Man får ju inte svamp i skrevet av att cykla, men du kan bli öm och röd om du är ovan. Ett par bra cykelbyxor med padding kan underlätta, tvätta alltid efter varje pass.

Jag har förmodligen väldigt känsliga slemhinnor. Tål inte ridsadlar med smal midja i sitsen heller. Får lätt skav o sår.

Jag har förmodligen väldigt känsliga slemhinnor. Tål inte ridsadlar med smal midja i sitsen heller. Får lätt skav o sår.

Cykelbyxor/spinningbyxor och lägg i en stor, tjock dambinda som dämpar? Och kanske lite fuktgel/glidmedel för att förhindra skav? Å andra sidan gillar ju svamp varmt och fuktigt.

Liknande trådar

Kropp & Själ Suck! Jag skrev här om mina helt galna blödningar för ca 1½ år sedan. Jag fick Provera utskrivet för att ta det 10 dagar per månad +... 2
Svar
29
· Visningar
1 479
Senast: tott
·
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 197
Senast: sardellen
·
Kropp & Själ Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation. Hade lite feber då men den...
Svar
7
· Visningar
619
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 218
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stärka 3 åring
  • Fördelar/ nackdelar med tinker?