Svanskydd från eskadron?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 789
H

Havregryn

Hur är detta svanskydd?

19540_L.jpg

Sv: Svanskydd från eskadron?

Har tyvärr ingen personlig erfarenhet av det men det ser ut att sitta på plats? modellen ;)

Gillar faktiskt dne skarpt efter att bara tittat på dne på bild *le* har nu bara en vanlig neopren grejs ganska så tunn, detta ser mer regält ut.

*puttar upp*

ingen som har detta?

Jag är också nyfiken älskar Eskardons prylar och den ser faktiskt rejäl ut.

Hurtigmartina: Du som också bor här i norr vart handlar du dina hästgrejor förutom på Internet? Utbudet är ju inte så stort om man säger så.

Själv handlar (förutom Internet) jag på Grangården mest, men tydligen finns det en Annas Hästsport i Piteå som har mycket men jag har inte varit dig. Ska dit så klart ;0)

~Ingrid

Hade en sådan tidigare, men har tappat bort den. Tyckte den satt bra, hade ingen häst som testade den riktigt rejält iofs.

Har nu beställt dne så jag an återkomma när den kommigt... Jag handlar enbart på nätet, vid kris eller om det är något väldigt fint och bra på granngården.. bor så högt uppe i "norr" så finns inga affären mer än ca 20 mil bort. Dock när jag är luleå dyker jag in på Aeris, men hittar sällan någt där.

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 877
Senast: Görel
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 405
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Hästvård Hej, har ett litet bekymmer som jag försökt att lösa. Min d-ponny trycker rumpan mot bakbommen när man kör transport så hon får sår...
Svar
9
· Visningar
699
Senast: misswilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka