Svante fick inte sänkt fartgräns

Sv: Svante fick inte sänkt fartgräns

men va fasen.... 68 km är också för fort!! Kan förstå att det INTE känns bra att leda så fina hästar på en sådan väg där folk kör som f*n är i hasorna på dom...
 
Sv: Svante fick inte sänkt fartgräns

Förstår honom också och att det inte är kul att leda hästar över där men vägen lär ju ha funnits när han flyttade dit.. Känns som att de kanske borde hittat något annat om det är ett så stort problem.

Visst kanske stället uppfylde många andra krav, men då får man ju tyvärr leva med vägen och hastigheten på den ..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Under måndagsnatten fick Svante Johansson - A-tränare i hoppning och tidigare landslagsledare för ungdomsryttarna - ovälkommet besök på...
Svar
0
· Visningar
731
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Min första dagbokstråd! Jag och sambon ska gifta oss, om en månad och några dagar :heart Vi firar 10 år i höst och det känns så fint...
Svar
19
· Visningar
2 091
Senast: McFlurry
·
  • Artikel
Dagbok Vet inte om jag bara haft otur eller om det är något annat tok. De senaste 5 åren har jag varit på 5 olika arbetsplatser. 2018 var jag...
Svar
4
· Visningar
1 715
Senast: Gotthard
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok “Känner du ingen i den här staden?”, frågade mina kollegor undrande när jag för ca 2 veckor sedan precis hade börjat på mitt nya jobb i...
Svar
9
· Visningar
2 529
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp