svar på tråd..?

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare oseriös
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 900
O

oseriös

Om man har skrivit å startat en tråd eller svarat i en tråd, måste man då själv hålla koll på om nån har svarat eller skrivit tillbaka.. eller kan man se det nånstanns?? Var isf..? :crazy:

Sv: svar på tråd..?

Antingen håller man koll på det själv genom att söka på tråden/komma ihåg vad den heter, man kan oxå klicka på sitt nick i någon tråd och kolla sina andra inlägg.

Eller så...

... gör man det bästa ;)
klicka på »trådverktyg« och välj »Prenumerera på den här tråden«

okej, tack.. jo jag har prenumerertat på tråden men jag tänkte att de var så att man kunde se när nån svarat just på äns meddelande

men om man ändå inte ser vem som man har svarat till varför skriver du folk *knappen* när dom svarar till personen nerdest istället för att svara på dens längst upp...???

Man ser vem man svarat till, uppe till höger i varje inlägg. Och varför folk skriver "lånar knapp" istället för att gå tillbaks till ursprungsinlägget är för att de är lata helt enkelt. :p

/Erica

jaha nuuuuu såg jag det:P haha tack så mkt :D :bump: :bow:

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Under trådrubriken inne i varje tråd finns prefix samt vem som startat tråden och när det gjordes. Jag har nu även efter det lagt till...
Svar
14
· Visningar
851
Senast: Ceta
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
373
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka