svara på pm UTAN att citera

mackan

Trådstartare
Varför funkar inte det för mig? Även om jag väljer "svara på detta" så kommer tidigare pm diskussion in i bilden,med resultat att man måste sitta och radera för att kunna skicka, annars blir inlägget för långt. Irriterande, det finns ju en valknapp om man VILL citera - den andra ska väl då inte ta med citatet likasjutton?
 
Sv: svara på pm UTAN att citera

Så är det hos mig oxå och tur är väl det då jag är lite senil och glömmer ibland vad jag ska svara på om det är många frågor :devil:
Men korta PM då är det irriterande!
 
Sv: svara på pm UTAN att citera

Ja och ännu mer irriterande är det med långa pm för då får man sitta och sudda sudda sudda innan man kan skicka svar.

om det nu FINNS en knapp som hänvisar till att citat ska följa med, vilket det finns, och sen en annan knapp som avser direkt svar utan citat - varför funkar då inte detta?
 
Sv: svara på pm UTAN att citera

Är det inte bara att markera allt och sudda?

Ctrl+A och sen Delete - Borta!
 
Sv: svara på pm UTAN att citera

Nej jag har en bärbar laptop och då blir det jäkligt jobbigt.

dessutom är väl pudelns kärna som sagt varför alternativet i knappform FINNS, om det ändå sen citerar?´är det jag stör mig på :)
 
Sv: svara på pm UTAN att citera

Alla laptopar är väl bär-/släpbara :angel:

CTRL+A & del funkar på alla PC, på MAC är det en annan knappkombo.

Förmodligen har Gunnar missat en inställning.
 
Sv: svara på pm UTAN att citera

Trådkapning !:devil::D

Hur gör man om man vill ha med flera citat, från olika inlägg, i sitt eget inlägg ? :bump:
 
Sv: svara på pm UTAN att citera

Trycker på
multiquote_off.gif
vid de inläggen som ska citeras (glöm inte att ta bort ovidkommande text, man MÅSTE inte citera allt). sen trycker du på själva ordet citera på sista inlägget.

Exprimentera lite, använd förhandsgranskning och kolla hur det ser ut. Man måste ju inte skicka det :idea:
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 937
Senast: Jeps
·
IT & mobiler Jag blir så irriterad. Bytte nyligen ner mig från Samsung s10 till Samsung a53. Annars nöjd men whatsapp trasslar. Har googlat en del...
Svar
13
· Visningar
630
  • Artikel
Dagbok På riktigt alltså. Jag har ganska mycket autism. Men för det mesta har jag (mer eller mindre väl) fungerande strategier för att lösa...
Svar
0
· Visningar
452
Senast: Elo
·
Utrustning Efter att ha dreglat över och funderat i flera veckor beställde jag just en Zilco sele med empathybrösta. Ett underlägg för bröstan...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp