Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
klart att det är superkul om man kan matcha. det ser stiligt ut!
Men jag prioriterar först att det passar hästen och mig, sen vad det kostar och sen om det matchar med min övriga utrustning!
Däremot skulle jag inte kunna med att ha brun sadelgjord och svart sadel, eller bruna stigläder på en svart sadel.
även den snyggaste utrustning är värdelös om den inte passar!
och vad är det som är slarvigt med att rida runt med brunt träns och svart sadel då? Vem ser det? Förutom dom som inte har något liv då.
Sålänge det är fina saker, det är det viktigaste.
... Ser även förjävligt ut trots att det är jätteväl matchat
och vad är det som är slarvigt med att rida runt med brunt träns och svart sadel då? Vem ser det? Förutom dom som inte har något liv då.
Sålänge det är fina saker, det är det viktigaste.
speciellt när man tar av grejjorna och det är skavsår/tryck över hela hästen..![]()
Typ alla som har koll och bryr sig?!
Jag har faktiskt aldrig fått höra något om mitt bruna träns till svarta sadeln.
Tror att det är viktigare för matchningsfreaken som rider än för alla andra som står o tittar på.
Dessutom har de nog aldrig haft problem att hitta passande sadel för då skiter man till slut i vilken färg sadeln har.
// Linda
speciellt när man tar av grejjorna och det är skavsår/tryck över hela hästen..![]()
Fast du har ju lyckats pricka in lindor, schabrak, ridbrallor och passpoalen på schabraken med tröjan. Jag tycker färgen på din sadel är skitsnygg, köp ett likadant träns istället!![]()
Du skrev "Vem ser det? Förutom dom som inte har något liv då."
Tror hon syftade på att man kan ha ett liv OCH se att en person rider med svart sadel och brunt träns eller tvärtom.