Svart eller brunt läder till isabell?

Sv: Svart eller brunt läder till isabell?

Brunt :D .. var jättesnyggt med de chokladbruna :d

SVART!! Det framhäver din häst vackra ögon mer desutom...

SVART!! Det framhäver din häst vackra ögon mer desutom...

Jo, det var det som gjorde att jag började tveka, svart 'binder' liksom ihop det hela lite, även om hon som en riktig isabell egentligen har rätt ljust bruna ögon och inte svarta.

Fasen, vad svårt. Kanske ska göra en kompromiss och köra mörkbrunt istället.. :idea:

Tack så mycket allihopa för era åsikter! :bow:

Och det var det jag tänkte säga som förslag. Det är så snyggt med rödbrunt på isabell. :love:

:D

Jag tänkte faktiskt på det idag, och det kanske inte är så dumt ändå.. Jösses, då finns det ännu ett alternativ alltså.

Slänger ut en fråga rent allmänt, om man tittar på de större tävlingarna, vad är vanligast att man har på isabeller?

Svart är MYCKET snyggare! ;)

brunt i olika nyanser är vanligaste man har på isabell av vad ajg iaf har sett ute på tävlingar och bilder här=)

Svart blir för kraftigt de är som om hästen skulel va rosa å man har rött träns.. illa0)

Det står just nu 13-12 till brunt.. :D

Så, ja, det blir nog så. Fattas bara att hitta en sadel som passar också.

Tack för alla svar! :bow:

Det var ju så många olika åsikter och många som engagerade sig :p, så nu när nya sadeln äntligen är införskaffad tänkte jag presentera slutresultatet!

Det blev efter mycket vånda brunt:

200808132311.jpg

200808132306.jpg

Så vad tycker ni, flipp eller flopp?

:D

Innan jag såg bilden så tyckte jag brunt, men hon var mycket finare i svart!

Kan inte va lätt o välja när alla tycker så olika... Dock är det väl du som ska trivas med det i slutändan (och din söta pålle!)

Lycka till!

Sorry, såg bara första bilden med tränsen. En sån skönhet klär ju i allt...

flopp! :D

Näe, det är snyggt både och. Jag föredrar svart.

Det blev mycket fint! ;)

Liknande trådar

Islandshäst När jag kollar på islandsutrustning, kan jag inte hjälpa att jag tänker, att en svart häst vore ju fint, den passar i alla fina saker...
Svar
18
· Visningar
5 547
Utrustning Ska snart beställa ny sadel till lilltjockisen men kan inte bestämma mig för vilken färg jag ska ta :p Vilket är snyggast till en fjord...
Svar
17
· Visningar
1 765
Senast: -Catherine-
·
Utrustning Matchningsfreak hej :D Jag har ett i-landsproblem :angel: Min häst väntar på operation och ska stå rätt länge och jag har gott om tid...
Svar
4
· Visningar
2 289
Senast: ajax85
·
Utrustning behöver lite synpunkter så jag kan bestämma mig.. :p ska införskaffa en hoppsadel, men kom på att jag vet inte om jag vill ha svart... 2
Svar
33
· Visningar
2 514
Senast: aprilia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka