T

Tomaten


Kanske inte är riktigt rätt forum o skriva detta på, men jag vet inte vart jag ska skriva annars
Har nämligen fått en ny stallplats åt "min" häst det ligger 1.2 km härifrån o cykelväg dit, hur mycket fina ridvägar som helst, fina hagar och fina boxar, men problemet är att "min" häst har flyttat VÄLDIGT mycket i sina dagar o jag är helt enkelt jätte nervös för att han inte skall trivas och alltihopa det dära.Han trivs jätte bra med mig och han tyr sig verkligen till mig, men jag kanske inte räker till som stöd när han ska försöka på nya kompisar
Kanske låter hel knäpp men jag är faktiskt väldigt orolig.. :confused: :confused: :crazy: O jag vill verkligen ha stall platsen, då akn ajg vara me dhonom mer än jag är nu, har nämligen 1.5 mil till stallet nu...
Har någon nåt klokt att säga? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
 
Testa på hästhantering istället. Här på ungdom håller inte ens alla på med hästar, du får nog bättre svar där.
 

Liknande trådar

Hästhantering Vet inte riktigt hur jag ska börja att förklara, eftersom att det är ett beslut jag behöver hjälp med som egentligen är ganska...
2
Svar
27
· Visningar
5 662
Senast: Domino_s
·
Hästmänniskan Jag känner att bara måste få skriva av mig lite ang. en fruktansvärd grej! Jag ska försöka göra det så kortfattat jag kan. Jag hade...
Svar
15
· Visningar
3 191
Senast: Nea86
·
Hästmänniskan hejsan alla bukemänniskor... sorry om tråden ligger fel, ni får ta bort eller flytta den då måste bara fråga om det inte bara är jag...
2
Svar
32
· Visningar
3 039
Senast: Rouise
·
Hästmänniskan På flera år har det inte funnit en enda gård värd att bjuda på där jag bor, helt plötsligt finns det två samtidigt! :banana: Så olika...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
11 752
Senast: Fredag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp