Svarta stövelskaft med brun överdel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare CeciliaHeikne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 1 694
Sv: Svarta stövelskaft med brun överdel

Det fanns föresten en valutaomvandlare på hemsidan, det finns en liten flagga längst nere i vänstra hörnet, klicka där så kan du ändra valutan! Var på denna sidan http://www.linkwoodec.co.uk De kostar i af 1151,36 Svenska Kr.
Men jag tror att det är Gaiters dvs. Chaps som är på de sidorna som jag syftar på och inte stövlar? :confused:

Senast ändrad:

CeciliaHeikne skrev:
Dom kostar £89.95 på första sidan och £85.00 på andra... :cool:

Hur mycket blir det i svenska money tror ni?
euron ligger i ca 9.20 1€ = 9.20 kr .

så nånstans 800... kr .

Men det var väll inte Euro? Det var väll 85 resp. 89.95 Pund som det var frågan om?

Det är pund. Och det är olika i olika länder hur mycket ett pund är.
I tex Cypern är ett pund 16 kr (bara ett exempel).

Nix de va inte Gaiters, utan stövlar. Men det går ju i princip lika bra! stövlar eller Gaiters who cares :D

Ocean 800kr är nog lite väl billigt :P (tyvärr, hade gärna betalat 800 :angel: ) det var som sagt inte i euro. Tror dom ligger över 1000 lappen iaf + frakt och säkert plus moms.

Dom var mer lika de jag har i skallen.. precis sådanna som jag vill ha :D tack!!!!

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 565
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 543
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
724
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 608

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka