Svea-täcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Vonkan85
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 058
V

Vonkan85

Är det någon som vet vad svea vintertäcken kostar nya? Det här skulle tydligen vara någon typ av vinröd/tegelröd och vara ett tjockt fodrat vintertäcke.
Tacksam för snabbt svar!

Sv: Svea-täcke

SveaVinter.jpg
Detta är ett 300 gr Svea vintertäcke med halvhals. Kostar 498:-

Det varierar väldigt, vilken modell osv...De billigaste har väl kostat runt 500 och så upp till 2400 tror jag (m hals och magplatta då)

Mina som jag har kostade 1299 nya, de är samma modell som det DubbelAnnika visade men har ett starkare yttertyg, elastiska gjordar m.m.

Har föresten ett par till salu i stkl 125 om nån är intresserad...;)

Finns ett i vinrött ryttargården har extrapris på dem just nu.
Kan det vara dessa du efterlyser
Fosfors%20mellan.jpg

mvh el
p.s tillägg vi SÄLJER INTE DESSA TÄCKEN så jag hoppas att inlägget får vara kvar

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
706
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Borde köpa nytt vintertäcke, ordentligt tjockt.Men när man har en ponny som är "smal" runt halsen och bogarna är det inte så lätt; många...
Svar
10
· Visningar
1 028
Senast: Tussinussen
·
Kropp & Själ Jag insåg nu att jag har som svarta små små små prickar alltså jätte små på ett födelsemärke, dock busar jag mig jätte ofta o de sitter...
Svar
6
· Visningar
805
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
24 224
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka