Svea transportskydd?

Chlo

Trådstartare
Är det någon som har testat Sveas transportskydd? Vad tycker ni om dem? Eller ska man satsa på ett par Bucas Smartex?

Lotta
 
Satsa på några andra! Jag har ett par och de tål knappt att tvättas. Fick reklamera det första paret och fick efter många om och men ett par nya.
Dålig kvalitet plus halvtaskig passform gör att jag INTE skulle rekommendera dessa!
Jag köpte ett par Eskadron istället och de är toppen!
 
Okej, tack för svaret. Sveas lät ju inte speciellt bra, så då blir det inga sådana i alla fall.

Eskradon transportskydd, vart köper man dem? Kan man titta på dem på nätet någonstans?

Lotta
 
har bara sett sveas i affären och då såg de bra ut ,men de ju knappast nån garanti

har hft mina bucas sen 98-,de e fortfarnade bra i passformen.så de kan jag rekomendera
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
469
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
617
Senast: Fiorano
·
Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
855
Senast: MiniLi
·
Hemmet Vår nya tvättmaskin kom idag och nu håller vi på och ska försöka installera den. Det tog snabbt stopp. På baksidan sitter det någon typ...
Svar
1
· Visningar
373

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp