Bukefalos 28 år!

"Svea Utegång med bogveck"

Re: \"Svea Utegång med bogveck\"

Jag har också hört att det är väldigt olika kvalite på samma sorts täcken. Tror kanske att jag förstår varför då jag fick reda på att svea, svenska täcken sys i lettland eller nåt östland. Det kan jag förstå att de gör för att hålla ner priset - men låt inte kunden tro att det är "svenska täcken" som det låter på firma namnet! Byt firma namn! :mad:
 
Re: \"Svea Utegång med bogveck\"

De kanske skulle satsa på att byta ut personalen? :angel:
 
Re: \"Svea Utegång med bogveck\"

Ja! Verkligen, för jag gillar ju färgerna! Är en "lilaoman" vilket ju även Horseware har iofs!

Blev riktigt avundsjuk på Kopparbergs täcke från Svea, hennes foder var mycket bättre än mitt! Dessutom lilarutigt!!!
 
Re: \"Svea Utegång med bogveck\"

Hm..kanske en bra idé. Har alltid gillat Horseware. Ska titta på dem istället :D Hoppas det inte finns alltför många negativa erfarenheter av dem? ;)
 
Re: \"Svea Utegång med bogveck\"

Hej

jag har det täcket till min stora kille,och det är super bra!!
rekommenderar dig att köpa det om du ska köpa ngt täcke.
mvh kamilla
 
Re: \"Svea Utegång med bogveck\"

Hej!
Horseware är det absolut bästa täckena man kan ha!
Har flera stycken i olika modeller varav de äldsta är runt 13 år, håller fortfarande i ur o skur!
 
Re: \"Svea Utegång med bogveck\"

Håller helt med dig!! Köpte mitt först horseware frö ett tag sen och jag är helt såld :bow: :bow: :bow:
Så numera är det horseware som gäller när det ska inhandlas täcket. Tom min lilla shettis har fått ett.... :bow: :bow:
 

Liknande trådar

Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 026
Senast: tanten
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 268
Senast: Ajda
·
IT & mobiler Jag ska egentligen testa lite olika brusreducerande hörlurar men det känns som om tiden rinner lite i väg och kanske skulle jag ha lite...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 926
Senast: Enya
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 216
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp