JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Svegsryttare nära tung titel i distansritt
Bukefalos 30 år!
Moderator
Distansryttarna gör upp i NBM
Hästnyheter På lördag bär det av i de värmländska skogarna. Då gör distansryttarna upp i sitt nordiska-baltiska mästerskap och värdnationen Sverige...
Startad av Gunnar
25 Jun 2015
Svar: 0
Visningar: 496
Hästnyheter
Svenska lagguld i distansritt
Hästnyheter Det blev lagguld både för seniorlaget och laget med young rider, där Night Zool och Caroline Myhrman red hem det individuella guldet...
Startad av Gunnar
28 Jun 2015
Visningar: 449
Hästnyheter
Svenska guld i distansritt
Hästnyheter (Ridsport)
KNUTHENBORG, DANMARK: Det blev individuellt guld till Sverige både bland seniorer och young rider i Nordiskt-Baltiskt...
Startad av Gunnar
25 Jun 2011
Visningar: 879
Hästnyheter
Svenskt distansguld
Hästnyheter (Ridsport)
SIMLÅNGSRITTEN: Det blev storslam för Sverige i den individuella tävlingen på Nordiskt Baltiskt Mästerskap i distansritt 120...
Startad av Gunnar
31 Jul 2010
Visningar: 751
Hästnyheter
Barmarksdrag/canicross
Hundträning Ja, och cykelselen är ännu sämre så detta fick bli kompromissen. Och då fick jag ändå till mig att vi kunde köra drag från marken med...
Nordthor
12 minuter sedan
Svar: 662
Visningar: 60 929
Hund
Rallylydnad
Hundträning Smart, tänkte inte så långt 🙈 , jag tror att jag känner flera som kör mästarklass så jag kan ju be nån av dom skicka ett meddelande när...
igbest
Idag kl 15:06
Svar: 408
Visningar: 39 071
Hund