Svensk text på Loch Lomond

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 291

Mirre

Trådstartare
Finns det ens?
Har sökt som en tok men inte hittat något. Är dock ganska säker på att mamma sjöng den för oss när vi var små, på svenska. Nu ville min utländska vän höra den men hittar ju inte texten.

Finns det ens?
Har sökt som en tok men inte hittat något. Är dock ganska säker på att mamma sjöng den för oss när vi var små, på svenska. Nu ville min utländska vän höra den men hittar ju inte texten.

Lite googling ger Bortom bergen, bla inspelad av Siw Malmkvist som finns på Spotify.

Liknande trådar

Samhälle Kan ni hjälpa mig att hitta en lagom informationstext att sätta i händerna på någon. Läskapacitet för abstrakt och akademisk text finns...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: MiaMia
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks... 2
Svar
35
· Visningar
2 811
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 205
Senast: starcraft
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
429
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka