Sveriges Ridgymnasium i Svedala!

M

_Mimmi_

Hej!
Jag hade tänk söka in på Sverigesridgymnasium i Svedala och undrar därför om det är någon som har gått där eller går där som kan berätta lite för mig om skolan? :)
Sen kan de ju även vara roligt om jag hittar någon som också hade tänkt söka in till gymnasiet. :D

Sv: Sveriges Ridgymnasium i Svedala!

hej, ja har sökt in där som förstaval! :)

Jag har sökt det som tredjehandsval ;)
Tycker det verkar vara en bra skola. Jag har lite kontakt med folk som går där så om ni vill veta något så är det bara att fråga :)

grattis! ;d
jag sökte det inte men sökte det på preliminära :p
skulle nog kommit in om jag hade sökt det nu med, tror jag iaf :)

Är ny här men försöker mig ändå på ett inlägg:)
Jag har tänkt söka in till svedala då det verkar bra:) du får gärna berätta om det sen hur du tycker det är där och lite sådant:D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 336
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Hej alla, Efter några år av uppehåll med egen häst pga studier så går jag nu i tankarna att skaffa häst igen någon gång under de... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 137
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
775
Senast: Badger
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
919
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31