Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Syftar du på blondinerna Jessie & Marlene så var det nog inte de du mötte. Om du inte flyttat till Norrköping förstås.Tror jag mötte båda två på väg till jobbet idag...
Se det som ett skämtsamt uttryck för att jag möter många dåliga bilförare i trafiken. (Nu är jag iofs i Norrköping då och då men...)Syftar du på blondinerna Jessie & Marlene så var det nog inte de du mötte. Om du inte flyttat till Norrköping förstås.
Det är inte körskolorna som gör uppkörningen och teoriprovet.Alltså. Jag kan inte tro att det är sant. Hur i hela h-e kan någon körskola i Sverige med så pass unga förare som de där blonda och låtit dessa få körkort.Visst det finns många dåliga förare men inte veta var bromspedalen sitter..?!
Det är inte körskolorna som gör uppkörningen och teoriprovet.
Dom kanske hade en bra dag, eller körde med kortkortNej sant, skrev fel där. Menade hur kunde de bli godkända.
En av de två har jobbat på trafikskola, och har dessutom en mamma som är trafikskolelärare. Hela programmet är så storfejk så jag tycker det är ett program som hånar tittarna.Se det som ett skämtsamt uttryck för att jag möter många dåliga bilförare i trafiken. (Nu är jag iofs i Norrköping då och då men...)
Men det blir 'bra tv'! Som höjer pulsen på tittarna!En av de två har jobbat på trafikskola, och har dessutom en mamma som är trafikskolelärare. Hela programmet är så storfejk så jag tycker det är ett program som hånar tittarna.
Ett par blev uppraggade efter att de hade varit med i en annan serie och tydligen gjort bra TV där. De tyckte att det var roligt men helt galet att delta i bilförarserien.En av de två har jobbat på trafikskola, och har dessutom en mamma som är trafikskolelärare. Hela programmet är så storfejk så jag tycker det är ett program som hånar tittarna.
Mitt ex kom tvåa det året då gurkan "vann", visst han va inget proffs på bilkörning men han älskade uppmärksamhet så va nog därför han plötsligt körde så dåligt...Sitter och kollar på Sveriges värsta bilförare, alltså är de på riktigt? Jag menar är de verkligen så dåliga förare eller gör de sig så dumma?
Mitt ex kom tvåa det året då gurkan "vann", visst han va inget proffs på bilkörning men han älskade uppmärksamhet så va nog därför han plötsligt körde så dåligt...