Svullen arm - vad kan det vara?

Lobelia

Trådstartare
Min underarm från någon cm från handen och uppåt är svullen. Längst ner är det några cm skillnad i diameter mot andra armen. I överarmen är skillanden någon cm och kan lika gärna vara att jag har olika mängd muskler. Armen är ultraljudad för att utesluta blodpropp.

Jag har ont någonstans mellan att behöva känna efter till lite molande värk den är en aning röd och en aning varm. Den svullnade upp under natten. Inga andra symptom och fullt frisk i övrigt, inga mediciner etc.
 

Liknande trådar

Småbarn Mitt barn fick femårsvaccin igår och är idag öm, men framförallt svullen om armen. Är det normalt med svullnad? Alltså det är svullet...
Svar
9
· Visningar
978
Senast: Pengy
·
Hästvård Tog in pålle från hagen och det första jag såg var hans svullna framben. Han var märkbart mycket varmare på det benet och värmen gick...
2
Svar
30
· Visningar
12 141
Senast: ztsu
·
Hästvård I början på mars fick min häst ett tjockt bakben. Svullnaden var hård och gick över kotan och ca 15 cm upp både från sidan och fram och...
Svar
3
· Visningar
1 085
Hästvård I väntan på svar på leverprover (som jag misstänker inte kommer visa ngt alls) undrar jag om ngn annan stött på ngt liknande? Rejält...
2
Svar
39
· Visningar
5 292
Senast: SaraMara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp