M
majja22
Jag bytte stall i fredags, i panik kan man väl säga. Halva stallet flyttade sina hästar pga många många problem med stallägaren, och det hela slutade med att polis fick tillkallas eftersom hon låste in ponnyn som skulle åka samtidigt som min häst i boxen med kedja och hänglås (friskt beteende??). Det var liksom inte läge att be om att ta med foder därifrån att ha under en övergångsperiod i nya stallet.
Var alltså tvungen att byta tvärt från hösilage till hö, men helt olika värden säkerligen.
Sedan tre dagar tillbaks så är min häst rätt bra svullen över kotorna bak, och jag är 99% säker på att det har med det hastiga foderbytet att göra.
Undrar mest nyfiket hur lång tid det kan ta innan benen återgår till det normala??
Man måste få ställa dumma frågor, visst? :-)
Var alltså tvungen att byta tvärt från hösilage till hö, men helt olika värden säkerligen.
Sedan tre dagar tillbaks så är min häst rätt bra svullen över kotorna bak, och jag är 99% säker på att det har med det hastiga foderbytet att göra.
Undrar mest nyfiket hur lång tid det kan ta innan benen återgår till det normala??
Man måste få ställa dumma frågor, visst? :-)