SWB Elitfölauktion

Haha, tur att jag inte trodde jag skulle kunna köpa Clara. Får iaf 6-7 fjordföl för samma summa. ;)
 
Varför gick 15 Tiziano för bara 50000:- när andra går för så mycket mer?

Jag klurar på om det var för att mamman inte gjort nåt eller lämnat nåt annat föl + att det mest var hoppning och fälttävlan som mormor lämnat. Men det kan ju vara nåt med tex benställningen som inte syns på video. :)
 
Jag har dålig koll överlag. Men för att få vara med här måste väl stam och prestationer vara rätt bra?

Jag tycker att "sämre" föl på HästNet är ofta dyrare än vad dom få jag sett (började nyss se)har gått för. Har jag fel?
 

Liknande trådar

Avel Vi har ju ingen auktionstråd än! Vilka är era favoriter? Vilken tror ni blir dyrast? Någon som ska dit och/eller funderar på att...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 693
Senast: ranunkel
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 317
Senast: Magiana
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 863
Senast: pews1972
·
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 738
Senast: Varmblod90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp