Sweden International Horse Show

Andromedae

Trådstartare
Dags för tävlingar på hemmaplan!(-ish för oss som inte är Stockholmare :))

Jag är inte på plats, men SVT sänder ju massor och jag planerar att titta så mycket som jag hinner! :D Någon som vill vara med och dela sina tankar? Vad vill ni titta på?

Så här sänder SVT:
Fredag 25 november

SVT Play 14.00-15.00: Internationell hoppning

SVT Play 17.00-18.00: Världscupen i tölt

SVT Play: 19.00-20.30: Internationell hoppning

Lördag 26 november

SVT Play 11.00-13.00: Dressyr Topp 10 Grand Prix

SVT Play 18.30-20.00: Världscupen i fyrspann

SVT24 21.15-22.30: Internationell hoppning

Söndag 27 november

SVT1 10.30-12.50: Topp 10 Kür

SVT Play 17.00-19.00: Internationell hoppning

SVT24 20.00-21.10: Inomhusfälttävlan
 
Jag efterlyser familjematinén, har sett den varje år men så förra året så sände de den inte :(
För mig är det tradition, när jag var liten så videotape-ade vi den. Älskade shettisgaloppen och kadriljerna och så Pegasus förståss :love:
Sänder de inte den i julhelgen? Iaf var det så för några år sen.
 
Jag har kollat dagens tre sändningar, och ska vara på plats lördag kväll och söndag eftermiddag och kväll ☺️
Tyckte islandshästarna var roligt att kolla på, aldrig sätt de förut.
Ska kolla dressyren imorgon fm.
 
Sänder de inte den i julhelgen? Iaf var det så för några år sen.
För några år sen så visade de den, vad jag vet så sändes inget förra året. Letade överallt på SVT och internet.
Hittade programmet för 2015 här på forumet, där även prins Carl Philips pris visades och stjärnornas hoppning. Men nu verkar det som att SVT bara visar de stora tävlingarna, tycker det är väldigt synd.
Men nu får man kanske börja ta sig till Stockholm istället för att sitta hemma och kolla på tvn? 😌😅

Kommer inte planera att se något som
SVT visar om det inte är något spännande som sker.
 
Jag ska dit på söndag och se hoppningen och fälttävlan. En kompis och jag har i över 20 år sett dressyren, men i år blir det hoppning p g a hennes arbetstider. Hade velat se Hermés och Dinja van Liere, men hon tog en annan häst istället och då gör det inte lika mycket.

Det som jag inte ser på plats ska jag se på play när jag får tid. Särskilt dressyr tycker jag att man kan se i efterhand eftersom det inte är spännande på samma sätt som hoppning.
 
Passar på att titta fyrspannet i väntan på hoppningen. Herregud, snacka simultankapacitet :D
(Underbar expertkommentator! Åtminstone för mig som inte kan särskilt mycket om körning ...)
 
Såg nyss att det bara blev 8 starter i küren imorgon. Helgstrand och Cathrine Dorfour fattas. Tråkig att det blev så, jag var lite sugen på att spontanåka över dagen imorgon endast för kuren men är lite mindre ledsen över att jag stannade hemma nu när det fattas två ekipage.
 

Liknande trådar

Fritid I morgon lördag den 18 nov börjar curling-EM. SVT sänder: 18 november: 20.00 – 23.00 SVT24/Play: Sverige-Schweiz (d) 19 november...
Svar
4
· Visningar
432
Senast: Rosett
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: Rosett
·
Fritid Det började igår och sänds på SVT/svtplay. 🥌 Lag Edin representerar Sverige på herrsidan och lag Hasselborg på damsidan. Vi hoppas väl...
Svar
4
· Visningar
466
Gnägg Tänkte att det kunde vara roligt med en liten "snackis"-tråd inför dagarnas SIHS-15! Vad ser ni mest fram emot? Vilka är på plats? Vad...
2
Svar
38
· Visningar
3 594
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp