Swish skyddad identitet

Men är inte swish kopplat till banken, hur funkar det med att lägga upp fejknamn osv? :cautious:

Hade det varit en mindre summa hade jag kunnat chansa, men i ditt fall, - nej.

Jag förstår inte heller vuxna människor som inte har egen swish.
Det var väl på facebook namnet var fejk, inte swish där det tvärtom inte fanns något namn alls.
 
Nej så klart inte men det är ju en helt annan fråga och jag har ingen aning om hur det fungerar med skyddad identitet.

Jag tror man kan ha delvis skyddad iaf. Min särbos kompis man (nu låter det påhittat men det är det inte :D) är ganska ny polis och både han och frun har tror jag delvis skyddade identiteter, sen vad det exakt innebär vet jag inte men det är vad jag fått berättat för mig iaf :)

Jag känner också folk som har "delvis skyddad identitet". Dvs de dyker inte upp med namn på swish och går inte att hitta hemadress via normala söktjänster. Givetvis har de inte någon form av sociala medier i eget namn, och de får inte förekomma på identifierbara bilder i vänners flöden.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag blir tokig. Vi har sonen varannan vecka och ska ju då dela på kostnader som kläder, sport, cykel osv osv. Pappan skyller dock...
Svar
2
· Visningar
1 739
Senast: Manji
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 268
Utrustning Köpte i helgen ett par veredusskydd begagnade från en tjej på en salusida. Skydden skulle gå på 400 kr, plus spårbar frakt 53 kr...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 527
Senast: Sockerbit
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 277
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp