Swiss Clip dressyrläder

Gimlan

Trådstartare
Funkar Swiss Clip med dressyrläder? Jag vill promt ha svarta stigbyglar och hitta det som dessutom är säkerhetsstigbyglar är svårt så nu funderar jag på om man kan kombinera dressyrläder
Swiss Clip och vilka snygga stigbyglar som helst.
 
Varför skulle man inte kunna det?
Max tjocklek på bygelns fäste (hålet): 9 mm. Min bredd: 27 mm.
Det är ju bara att mäta om det passar eller ej.
 
På TAUR online store hittade jag den infon och att om man var osäker så fick man gärna kontakta dom för rådgivning :)
 
På TAUR online store hittade jag den infon och att om man var osäker så fick man gärna kontakta dom för rådgivning :)
Ah, men det verkar ju vara stigbygeln, det där har jag också läst, jag undrar över stiglädret. <har mejlat en shop men inte fått svar än.
 
Om man tittar på bilderna så ser det ut som om hålet till stiglädret är ungefär detsamma som hållaren till stigbygeln dvs inte jättemycket mer än 27 mm. Jag kan givetvis ha fel.
 
Vad är det för speciellt med dressyrläder?

Minns jag kan jag mäta hålet för stiglädrena på mina swiss clipsom det är det du funderar på? :-)
 
ja, jag tror största risken är att de inte passar i stigbygeln. Mina nya plast-byglar har för små hål:(
Men står ju måtten längre upp på sidan :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Kära Buke! Jag vill ha en vinterkjol för att slippa ha byxor på mig hela tiden. Vet inte riktigt vilken stil jag söker men när jag letar...
Svar
5
· Visningar
554
Senast: MJLee
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 929
Senast: hundtant
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 778
Senast: Buzzter
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp