Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hejsan!
Satt och kollade i H**ks-katalogen som kom med posten nu härom dagen och är väldigt sugen på ett sådant där skrittäcke som man fäste runt halsen (typ för longering) och fick full bogfrihet, men tyckte det var lite väl dyrt. Har som tur är en massa gamla regntäcke och tänkte ta ett av dem och sy om till just ett sådant, vad tror ni om den idén, tror ni det hade fungerat?
Min häst är konvalecent just nu, så tänkte att detta täcke skulle vara perfekt för våra promenader i ur och skur, istället för ett stort, bökigt regntäcke![]()
Hahahajag har inte ens börjat än ju! måste få lön först så jag kan köpa sytråd..har 0 kr just nu!
men sen så!
vad ska man ha för kantband tro, rosa eller vitt? dödskallarna är rosa, och grunden är vit. kanske blir snyggast om man tar en matchande rosa färg då? oså rosa på svansremmen o remmarna man sätter fast i sadeln..?!
Jag hade sytt dem i två delar. En del som hade gått över liten del av hoven, och en som hade vart på resterane benet.
kan ta kort på mina slitna transportskydd så kan du få se hur jag menar![]()
Jag har nu under kvällen knåpat ihop ett däckelunderlägg till shettisen.
![]()
jag har fuskat genom att använda rutigt tyg, som jag har sytt rutmönstret efter för att fästa vaddet.