Sy egna hästgrejer

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sparf
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 905
  • Visningar Visningar 392 737
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sy egna hästgrejer

Och så SJÄLVKLART lyckades jag göra pannabandet aningens för litet... :S Får se om jag kan lösa det på något sätt. Och lite krångligt att ta på eftersom jag gjorde käkremmen fast, men annars sitter det superbra :) Öppnar man nackstycket är det säkerligen lätt som en plätt att få det över öronen.

Kolla vad läckert det långhåriga luddet matchade kattschabraket :love:

5656481.jpg

Tsss.... detta set är absolut INTE till salu....

Färgglad hästpryl med katter på.... kan det bli bättre :love:

leopard är ju himla inne just nu.
synd att jag bara hade blått fleecetyg och inte svart som hade passat bättre.

5663680.jpg

det var ju göör snyggt ju! blått passade bra tycker jag... men så älskar man bålått oxå...:p

*lånar knapp* Tjenamors på er allihopa! Datorn har krånglat så jag har suttit och försökt fördriva tiden med annat nu när jag inte kunde va på buke... det var ganska svåt kan jag ju tillägga.
Har inte kunnat sy någonting heller för den delen! :cry: är helt pank för närvarande på tyg:mad:

Men jag ser allt att vissa andra legat i ordentligt:p

Och föresten, jag har sett att det ligger en liten reklam ute på buke om TYG!! :eek: :eek: :D

KL

Någon som har bra mönster till ridbyxor?? Helst helskodda, men knä går oxå bra..

och sånadärena ridklänningar, som går ut över länden på hästen oxå..

Jippi :bump: :bump: :bump:

NU har jag äntligen vunnit Dinys variant också :bow: :bow: :bow:

Såg att 2 bilder saknades i ett tidigare inlägg, så här kommer dom igen:

5656437.jpg

5656436.jpg

Jag vet att jag redan lagt in bilder på detta 101 gånger, men nu när jag lyckades få en där man faktiskt ser nästan korrekt färg på huvudlaget, tänkte jag att jag kan uppdatera:

1673_1165335170.jpg

Har flyttat lite och lekt med olika höjd på nosrem och pannband, och tycker att det nog sitter perfekt på honom. Själv är jag jättenöjd, känner mig däremot lite fånig som är så "pyntad" när vi går ut och gör något utan att någon ser oss :D

Och varför ska man inte få vara fin fast ingen annan ser en :confused:

Fortsätt du och använd ditt fina träns och håll huvudet högt :bump: :bump: :bump:

Jo, han är ju världens vackraste häst så klart han ska få se ut som en kung varje gång vi gör något :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vill ha ett ulltäcke till min storpudel men eftersom hon kräver rätt stor storlek så blir det så dyrt att köpa. Jag funderar därför...
Svar
2
· Visningar
1 517
Senast: jemeni
·
Utrustning Har en freemax med tillhörande pad med ordentliga paneler men har nu tänkt att jag ska sy en egen pad med inlägg så jag kan ha vanliga...
Svar
6
· Visningar
2 078
Senast: Totola
·
A
Utrustning Jag har fått lite fnatt och vill börja sy massor av grejer själv nu så då behöver jag lite råd från sygalna bukefalister Jag är...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Halvblod_Rider
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka