Sy egna hästgrejer

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sparf
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 905
  • Visningar Visningar 392 739
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sy egna hästgrejer

hann som sagt hitta två:D Cita och Niki (kolla inlägget precis innan dit;) )

hehe, ingen orsak:D tror att båda som sytt täcken med hals har använt en mall av något slag. Antignen lånat någon annans täcke och sytt utefter det eller använd ögonmått helt enkelt.

och så vart första schabraket helt klart! :bump:

schabrak2.jpg

schabrak3.jpg

schabrak4.jpg

lite skönhetsfel här o där, men det här tänkte jag behålla själv så! :D
nu vet jag ju mer exakt hur jag ska göra för att få allt bra så dom nästa två lär bara bli bättre! :D

hehe jooo men alltså vissa sömmar är lite fula, kantbanden blev lite ofrivilligt veckade o lite såna saker. :D

(jag är perfektionist- märks det?)

ååh, det är ju så urläckert som det kan bli!! :banana: shit vad fint!!

men jag är ju inte så dum att jag tar kort på skönhetsfelen heller! :angel: :D

men tack hörrni! :D :bow:

ehh. efter att ha läst hela tråden rotade jag igenom "tyglådan" och hittade svart tyg till ett hopp schabrak och stoppningen fick bli ett par gamla byxor:D hitade oxå guld tig som jag får klippa till som får bli kantband.:D ska "sno" mammas maskin och sy lite..

jag satt hema och hade inget att göra såå då sydde jag ett liite slarvigt jeans flugpannband... iofs sydd helt för hand men endå^^

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vill ha ett ulltäcke till min storpudel men eftersom hon kräver rätt stor storlek så blir det så dyrt att köpa. Jag funderar därför...
Svar
2
· Visningar
1 517
Senast: jemeni
·
Utrustning Har en freemax med tillhörande pad med ordentliga paneler men har nu tänkt att jag ska sy en egen pad med inlägg så jag kan ha vanliga...
Svar
6
· Visningar
2 078
Senast: Totola
·
A
Utrustning Jag har fått lite fnatt och vill börja sy massor av grejer själv nu så då behöver jag lite råd från sygalna bukefalister Jag är...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Halvblod_Rider
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka