Sy egna hästgrejer

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sparf
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 905
  • Visningar Visningar 392 739
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sy egna hästgrejer

Hejsvejs:) Jag har följt med tråden ett tag utan att ha skrivit i den nu, men troligen denna vecka ska ni få se mina "alster". Jag har gjort ett ländreflextäcke, ett rosa ponnytäcke och så är jag på gång me mina transportskydd.
skrauti, hur har du sytt det svarta fleecet fast på täcket? det är jättesnyggt :)

*knapplån*

Har sytt klart mina regnbyxor, är precis på väg till stallet för att se om jag halkar av hästen eller om de läcker eller vad som händer :angel:

Matchar ridtäcket jag sydde till pållan i julklapp, samma tyg :D

35690.jpg

35689.jpg

Supersnygga! :) Kul idé att matcha täcket!

*kl*

Jag håller ju då på att sy om ett par byxor till ridbyxor men har kört fast helt på sömmen på utsidan av benet... HUR ska jag veta hur långt jag ska ta in dem :crazy: Varför valde jag ett par stretchbyxor :cry: Nån som kan hjälpa? Kan tillägga att det är bootcutmodell med helskoning i kraftigt jeans.

Idag blev jag klar med mitt sadelöverdrag till min bomlösa sadel.:) Jag skall snart börja med tränset som jag har nämnt tidigare.:D

Tack, slarvade tyvärr lite när ja sydde så de är inte så super i kanterna... Så går det när man har för brottom:angel:

Okej, nu behöver jag råd, FORT!
jag håller på att sy fleecelindor nu , och min fråga är: hur långa ska fleecelindor vara åt ponnyer? räcker 2 m eller ska det vara längre? :) tack på förhand:p :p :banana:

Kl

Här är pannbandet som jag gjort åt ponnyn!
Swarovskislipade glasdiamanter satt fast på manchestertyg.

Kommentera gärna!

Diamant.jpg

Pannband1.jpg

/Sanna

Det blev ju jättemycket snyggare på bilden än vad själva beskriven lät att det skulle se ut :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vill ha ett ulltäcke till min storpudel men eftersom hon kräver rätt stor storlek så blir det så dyrt att köpa. Jag funderar därför...
Svar
2
· Visningar
1 517
Senast: jemeni
·
Utrustning Har en freemax med tillhörande pad med ordentliga paneler men har nu tänkt att jag ska sy en egen pad med inlägg så jag kan ha vanliga...
Svar
6
· Visningar
2 078
Senast: Totola
·
A
Utrustning Jag har fått lite fnatt och vill börja sy massor av grejer själv nu så då behöver jag lite råd från sygalna bukefalister Jag är...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Halvblod_Rider
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka