Sy egna hästgrejer

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sparf
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 905
  • Visningar Visningar 392 739
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sy egna hästgrejer

*lånar knapp*

fy, skolan tar kål på mig... har inte hunnit varit här inne på en evighet:cry: OCH SÅ FINA SAKER NI GJORT ALLIHOPA!!:love::love:

Jag blir så glad över att tråden hålls igång av er kära bukefalister:)

:bow:

Detta schabraket gjorde jag för typ nån månad sen. På bilden är det inte riktigt färdigt, men ändå : ]
Ska jag vara ärlig tycker jag själv att det blev rätt coolt.

7409852.jpg
[/url][/IMG]
förlpt för att det blev så många poster i rad... :crazy:

men det där chabraket var vrålcoolt!

Jag skall börja snart med tränset (har säkert sagt det fem gånger nu) behöver bara åka in till stan och köpa ribbsband. Kommer säkert att bli jätte bra att bada med.:d

Jag håller nu på med ett amerikanskt hoppschabrak.... men tråd j****n tog slut, så nu måste jag köpa ny tråd.:mad:

Tycker att ländtäcket med ludd kant blev supersnyggt och med en matchande vojlock:love: :love: !!!

Kul att tråden fortfarande håller i gång!

dark light- det är velour tyg. finns fortfarande i röd, vinröd, gammelrosa, grön, vit, ljus grå, svart, terracotta och blå färg (fler??). 5m buntar kostar runt 100,- :)

tänkte att de va nått sånt! :D vad bra då kan jag åka och köpa lite mer :smirk:

jag kom på att jag sydde ett fleecetäcke med matchande transportskydd för ett tag sen! fotar och laddar upp så fort jag kan

Okej... Tack! :)

*fniss* De låter som du e värre än ja... Jag brukar smälla/dunka till symaskinen när den e dum fast oftast är de då jag som brukar få ont. Fast några gånger har de gått bättre efter de. Undra om symaskiner kan "skärpa till sej"??? :o :rofl:

Men överlevde din mormors då? ;)

Häftigt! Jag önskade jag kunde göra sånt... Jag e egentligen ganska tråkig då e jag e feg för mönster... :o

Dea & western_showman: Tack! :)

Jag har nästan fått luddkantsdille, håller på me ett schabrak me ljusblå luddkant nu. :love: Fast de e så tjock att jag måste handsy... :(

haha jo den överlevde, men den är stenålders :eek: låter jättekonstigt när man syr. Man ser den i bakrunden på bilden på schabraket :P

är det någon här som sytt ett täcke med hel hals med magplatta på?Eller finns det någon som kanske sytt en magplatta i flece som går att fästa under ett befintligt fleecetäcke? Hittar ingen stans man kan köpa ett så det blir kanske o sy..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vill ha ett ulltäcke till min storpudel men eftersom hon kräver rätt stor storlek så blir det så dyrt att köpa. Jag funderar därför...
Svar
2
· Visningar
1 517
Senast: jemeni
·
Utrustning Har en freemax med tillhörande pad med ordentliga paneler men har nu tänkt att jag ska sy en egen pad med inlägg så jag kan ha vanliga...
Svar
6
· Visningar
2 078
Senast: Totola
·
A
Utrustning Jag har fått lite fnatt och vill börja sy massor av grejer själv nu så då behöver jag lite råd från sygalna bukefalister Jag är...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Halvblod_Rider
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka