R
ramada
Sv: Sy egna hästgrejer
Tack för beskrivningen!! Kanoners, ska nog inte var så svårt å knåpa ihop själv... :-D
Tack för beskrivningen!! Kanoners, ska nog inte var så svårt å knåpa ihop själv... :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Taaack![]()
Det är ett rätt kraftigt lite blankt tyg som jag hade liggande. Har provridit idag och det ligger som en smäck, tack vare en bit "halkmatta" från Ikea under sadeln![]()
Det var ju jättesnyggt ditmålat! Hehe, när du ändå är igång kan du ju alltid göra ett åt migTack! Jo jag lade fram ett av mina linnen å tittade på det när jag målade upp den på lilla Lovas linne.![]()
Nu måste man bara beställa lite mer reflexpasspoal så man kan göra fler blåa schabrak-fodral, de va fler som blev intresserade...![]()
som sagt nästa gång jag syr ett fodral lägger jag in bilder eftersom jag blir färdig.![]()
Sedan koppas jag att jag kommer igång med mitt ländtäcke i spinnakerväv snart!!![]()
Alltså jag måste bara få säga att jag ÄLSKAR den här tråden!![]()
![]()
Heder åt dig som skapat den! Inspirationen är oändlig
![]()
Aaaa, du är bäst! Får nog ta en tur till IKEA igen, nu vet jag vad jag ska köpa i alla fall![]()
FInns ingen i tråden som är så fiffig som du!!
Det var ju jättesnyggt ditmålat! Hehe, när du ändå är igång kan du ju alltid göra ett åt mig![]()
Vore jättesmart om du ville lägga in bilder allt eftersom du blir klarSkulle vara hur smart som helst! =D
Jag har sytt täcken, schabrak, foderhinks överdrag, nosludd mm, och jag har pippi på att göra allt pepita rutigt. (svart och vitt)
SKITSNYGGT!På plats...visst ser hon nöjd ut:
![]()