Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag kan inte sy.![]()
Jättesnyggt blev det i alla fall
Vad använde du för material? något stöd, typ en kartongbit eller något i botten? vet inte vart jag skulle ha den. Boxen är precis bredvid stallgången, med kortändan mot täckeshängaren![]()
ÅH man blir jätte inspererad av den här tråden;o tror att jag ska sätta fart och sy, lite ländtäcke shabrak osv. Men jag vill brodera, hur gör man?![]()
Haha mitt blå prickschabrak är inte klart än på länge, har inte jobbat med det på flera dagar.. Men jag har gjort prickar på typ en fjärdedel av schabraketDetta kommer att ta år att pricka allt
Sen när jag äntligen är klar det det ska ska jag sy på ett kantband och band som håller fast sadeln, om jag hittar ngt sånt band här hemma ngnstans.. Om jag inte gör det så får jag väl i värsta fall ta dom gamla från det schabraket jag klär om ( även om dom är bruna
)
Ursprungligen postat av Happyz
ÅH man blir jätte inspererad av den här tråden;o tror att jag ska sätta fart och sy, lite ländtäcke shabrak osv. Men jag vill brodera, hur gör man?
Jag använde bara vanligt bomullstyg från ikea (typ gardintyg). Det var rea på tyget så jag fick jättemycket för litet pris dessutom
Jag använde ingenting som stöd i botten, men satte då istället dit snören som höll uppe dom stora "lådfickorna". Det går nog att ha kartong i botten men jag skulle tro att fickorna hänger iallafall då. De kommer nog inte hänga så mycket ( för de gjorde de inte utan snören heller) men för snyggheten skull så behöver man nog ha något som håller uppe fickorna.
På bilden så har jag min på en box men det var inte där den var menad att varaNu hänger den över en dörr som är 140 hög kanske, och där passade den riktigt bra
Har ju hela stallet för mig själv så jag kan ju hänga vilket skit som helst vart som helst
Har du inga dörrar du kan spika upp två krokar på och hänga en sån här boxgardin på? Vill man ha borstar o sånt i den så gör den ju kanske mest nytta vid uppstallningen eller där man är med hästen mest.
Lycka till!![]()
Hej!
Jag hade tänkt att jag skulle sy ett schabrak. Men vilket material ska jag ha emellan?
Kan du berätta hur du har gjort? Tkr det är skitsnyggtMen jag KAN inte sy.Men jag har pysslat lite med mitt spö, mina sporrar och pannbandet på tränset.. Det tycker jag blev jättesnyggt.
Spöt
![]()
Pannbandet
![]()
Sporrarna
![]()
![]()
Kan du berätta hur du har gjort? Tkr det är skitsnyggt![]()
Har tyvärr inget bättre än det här på denna datorn
![]()