JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
ååååh så sööööt!!!
underart söt!
Diggar hans frilla
ja visst är den läcker
han är en riktig charmknutte.
jätte söt!!!!
Vet du, det var inte smart av dig att lägga ut bilder. För nu kommer du inte ha han kvar länge till för han kommer "rymma" hem till mig
tss!
men då kommer hans kompis bli jätteldsen ju.
Vilket djur?
Övr. Djur I natt vaknade vi av ett hjärtskärande vrål.
Vi bor på landet, på slätten. I (vilda) djurväg finns det räv och grävling. Som faktiskt...
Startad av Ajda
19 Maj 2026
Svar: 7
Visningar: 488
Djur
Vilket djur
Övr. Djur Hej!
Jag och några vänner hade en diskussion i helgen och tänkte höra lite vad ni tror då vi var lite oense haha… Och för att göra det...
Startad av Animallover98
15 Dec 2025
Svar: 11
Visningar: 956
Djur
Om alla djur magiskt förvandlas till samma storlek...
Tjatter Ponera att alla djur magiskt förvandlas till samma storlek, vilket djur hade vunnit över alla andra djur i ett 1 mot 1 slagsmål?
För...
Startad av Hoarfrost
20 Aug 2026
Svar: 86
Visningar: 1 513
Allmänt
Transportera djur långt
Anläggning Inte helt säker på vart detta hör hemma, mod får flytta om den hamnat fel.
Om ett tag ska jag flytta ca fem hästar och tio får 100 mil...
Startad av Sryoqwe
28 Apr 2026
Svar: 6
Visningar: 658
Hästmänniska
Filmer som passar småbarn
Småbarn Vi har sett en Lasse Maja på bio. Stora kanske var sex år då? Hade inte sett med mindre barn, det kändes på gränsen (men barn är ju...
Blyger
3 minuter sedan
Svar: 10
Visningar: 56
Barn
Vad gör vi? Kids edition del 5
Övr. Barn Lillgrabben var på 6-månaderskontroll idag. Hos sjukgymnast i tisdags. Alltså han är verkligen social. Ibland. Blev blygledsen för sin...
Glimra
Igår kl 19:37
Svar: 1 974
Visningar: 114 435
Barn