Syntetsadel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Catinca
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 879
C

Catinca

Går i sadelköpsfundering och letar efter en sadel som är förhållandevis billig men bra (den skall inte användas mer än max ett par gånger i veckan) och funderar på en syntetsadel.

Någon som har erfarenheter att dela med sig av dessa.

Bra? Dåliga?

Horsesaver ska jag köpa, om den passar hästen.. Det är en av de skönaste syntetsadlar jag ridit i, billiga oxå. Kostar runt 2600, men Eko har dom för 1995!

Har en griffin allround och en griffin dressyr som jag är jättenöjd med.
Gnekar lite om man har stövlar på sig, men kanonskön och ligger bra på hästen.

jag har en wintec dressyrsadel, och jag trivs jättebra med den! lätt och smidig.

Jag har en wintec dresssyr sadel, jätte skön..
Med luftsystem.
Funderar p att köpa en likadan allround.
Är jättenöjd,... :)

ja d låter så i sadeln när stövlarna gnids emot...
*gneeek gneeek* ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 228
Utrustning Funderar på att investera i boxmattor, ni som har eller har haft, vad är era erfarenheter? Går det åt mindre strö eller lika mycket men...
Svar
17
· Visningar
1 270
Senast: Marita73
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
264

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka