Bukefalos 28 år!

Sysselsättning

Själv hade jag tagit med mig mitt Nintendo DS. Så jag kan spela spel, typ klara alla de där spelen man aldrig klarat. Hade helt klart även frågat om jag fick dra dit en tv och ett playstation, annars hade jag dött av tristess :D
Detta. En vecka försvinner i ett nafs med ett par-tre bra spel och ett playstation 4! :D
 
Nintendo DS var smart. Maken köpte ju alla (!!!) Zeldaspel och jag är fortfarande inne på det första jag började med, nr 2 i ordningen :o

TV finns men att släpa med Playstation känns lite väl omständligt :p han har tydligen tagit hem sims4 från jobbet med så jag får låna hans speldator (min orkar knappt starta). Skittråkigt spel men jag lyckas alltid fastna vid sådana spel hur länge som helst och nu är det ju en bra sak. Annars är det ju bara dåligt :D
Det finns ju faktiskt gott om bra spel också, man måste inte spela de som egentligen är kassa men beroendeframkallande ;)
 
Det finns ju faktiskt gott om bra spel också, man måste inte spela de som egentligen är kassa men beroendeframkallande ;)
Jag har svårt att tycka att spel är roligt :o Han är ju i branschen men jag har verkligen noll förståelse trots det. Sånadär hjärndöda spel som blir lite beroendeframkallande är ungefär så långt jag sträcker mig :p
 
Pussel. Lär dig nåt nytt genom youtubevideor. Virka, sticka, pyssla eller nåt. Pyssla smycken. Läs tokiga inlägg på familjeliv/flashback. Kanske inte jättebra för blodtrycket dock ;)

Grattis förresten!
 
Pussel. Lär dig nåt nytt genom youtubevideor. Virka, sticka, pyssla eller nåt. Pyssla smycken. Läs tokiga inlägg på familjeliv/flashback. Kanske inte jättebra för blodtrycket dock ;)

Grattis förresten!
Jag brukar ha bra blodtryck så jag räknar med att jag har lite spelrum :p tydligen ska ekg som jag också är uppkopplad mot varna om jag får över en viss puls så jag får väl ta det lite lugnt så de inte blir sura på mig ;)
 
Jag har svårt att tycka att spel är roligt :o Han är ju i branschen men jag har verkligen noll förståelse trots det. Sånadär hjärndöda spel som blir lite beroendeframkallande är ungefär så långt jag sträcker mig :p
:confused::cautious:

You're weird ;)

/Migo
som klämt in 300 timmar i Fallout 4 den här vintern...
 
@RedHyuuga man får bajsa ifred men med personal utanför och eventuellt toadörren på glänt.

Man får röra sig i en liten, liten rektangel i rummet. I nämnda lilla rektangel står även sängen jag ska tillbringa min tid i så ca 1x2 meter då. Skrevs in vid 11, jag har redan ont i röven :p det är tydligen inte jättekonstigt att ligga här 3-4 veckor... :crazy:
Aha, då är jag med. Hoppas du haft en bra dag och grattis. :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 091
Senast: lundsbo
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 698
Senast: Imna
·
Äldre Jag funderar på vad man kan göra med en släkting som mår riktigt dåligt psykiskt. Jag är en total lekman men det känns verkligen som hen...
Svar
17
· Visningar
1 586
Kropp & Själ Jag sökte i mellandagarna vård för "drömtillstånd" jag dragits med sedan något år tillbaka nu. Det satt en läkare och lyssnade och...
Svar
19
· Visningar
2 407
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Presentation och frågor 💖🦄
  • Föl 2020
  • Insektsspray

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp